středa 19. března 2014

...slavil táta, slavila máma, slavily všechny děti

 ♥


Slavili jsme.
V kruhu nejbližších.
A krásné to bylo!

Malá Skřítková moc děkuje za všechna předešlá přání :).

11 komentářů:

  1. Nádhera, dodatečně přeju Boží požehnání oslavenečkovi.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, krása, krása! Jste nádherná rodina. A vůbec - často si říkám, škoda, že nebydlíte o kousek blíž...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, taky mě to už několikrát napadlo. Ráda bych s Tebou (a se všemi našimi Skřítky) chodila (nejen) na to pivko! :-)

      Vymazat
  3. Šťastný táta, šťastná máma, šťastné jsou všechny děti....krásné střípky ze života...ráda k Vám( tobě) chodím nakukovat...Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  4. Budu se opakovat, ale máte to teda vyladěné, vytuněné, krásné.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, ještě jednou vám všem - A PRINCEZNĚ ANIČCE - měrou vrchovatou vše nejlepší, zdraví!!!!!! a úsměvy každý den.
    Mateřství a to vnitřní štěstí z obou skřítků Ti je vidět ve tváři, to se pozná, když člověk září. To není jen úsměv do foťáku, ale i ta hloubka za tím úsměvem, viď?
    Ps. k dortům - nejsem tak zásadová, jednou za rok polevím, ale jak já mateřsky i ekonomicky říkám, nad 3vejce v receptu nejdu (domácí nějak došla:-)), ale jednu zásadu mám - NEPOTAHOVANÉ dorty, jednak je tam neřestí i tak dost a jen si vzpomenu na marcipán ap, a brrrrrrrrr:-))
    Neodolám, syn to nejedl, bylo to jen na okrasu, ale můj Kubík měl 13.3 narozeniny - krásných 11let a já udělala dort s minimem cukru a kolem mu naskládala 11 miňonek, na které jsem perníčkovou polevou udělala domino tečky (jako v té hře) - ta radost byla úžasná!!!
    Obdivuju Tě za to, jak si výchovu hlídáš, já to řeším vlastně 11let a pořád mě to ubíjí. Včera nejčerstvější zážitek, můj skvělý táta měl narozeniny, šli jsme přát a jak si autisti snadno navyknou na zaběhlé rituály - Kubík si pamatuje, že babi vždy dovolí počítač - jenže to pak úplně kazí mou snahu, aby si s prarodiči povídal:-(( Učím ho, že na návštěvě má být povídání a legrace.
    Zkrátím to, moje mamka mi VYNADALA, když jsem Kubovi připoměla důvod návštěvy a nepustila ho k pc...
    Omlouvám se.
    VELKÝ SKŘÍTKU, JSI MANEKÝN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! On je opravdu úžasný, a Anička - je to nádhera, roční zázrak:-))
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já zapoměla, já se tady až chechtala, jak malá Skřítková UČEBNICOVĚ UKAZUJE DO DÁLKY NA PŘEDMĚT:-)) (kdysi se mě na to ptali, zda to syn umí)
      Anička je úplně ukázkově dokonalá:-)) Co ji tak fascinovalo v tu chvíli?
      Magda

      Vymazat
  6. Jůůů, u "skřítků" se krásně slaví !!! Všechno nej, nej, nej !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu ladíte všichni do puntíku. Dodatečně přeji všechno nejlepší - malé i celé rodině.

    OdpovědětVymazat