neděle 28. září 2014

...nedělní



Já jsem pastýř dobrý. Dobrý pastýř dává za ovce svůj život. 
Kdo je najatý za mzdu a není pastýř a jemuž ovce nepatří, 
jak vidí přicházet vlka, opouští ovce a dává se na útěk, a vlk je uchvacuje a rozhání. 
 Vždyť je najatý za mzdu a na ovcích mu nezáleží.
   Já jsem dobrý pastýř; znám svoje ovce a moje ovce znají mne, 
jako mne zná Otec a já znám Otce; 
a za ovce dávám svůj život. 
Mám i jiné ovce, které nejsou z tohoto ovčince.
   Také ty musím přivést a uposlechnou mého hlasu a bude jen jedno stádce, jen jeden pastýř.
   Proto mě Otec miluje, že dávám svůj život, a zase ho přijmu nazpátek. 
Nikdo mi ho nemůže vzít, ale já ho dávám sám od sebe. 
Mám moc život dát a mám moc zase ho přijmout. 
Takový příkaz jsem dostal od svého Otce.
(NZ Jan 10, 11-18)

...ze sobotního výletu na Milešovku.

2 komentáře: