úterý 25. listopadu 2014

...


Našla jsem ho. To naše svatební víííídeo:).
Už jsem se bála, že se mi ztratilo v propadlišti technických dějin.
Znovu se ho podařilo nahrát.

26 komentářů:

  1. Jen znovu podotýkám, že je to bráchova prvotina:).

    OdpovědětVymazat
  2. Je to krásný! Jsem pravidelnou čtenářkou ( komentatorkou snad vůbec :-) ) a když se zmíníte o svatbě, tak je to vždy okouzlující ... Krásná, romantická, barevná, pohodová a lásky plná svatba. A originální!

    OdpovědětVymazat
  3. na někom se člověk učit musí :D - a ač prvotina tak je to hodně vydařený, svatba naprosto stylová parádní! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes si komentář neodpustím, už od rána o tom přemýšlím a musím to napsat:-). Já vím, že se to nemá! Ale trošku/trošilinku Vám to krásný video závidím. A vůbec neva, že je to bráchovo prvotina. Díky tomu, to má ten správný glanc:-). Já žádný video nemám, v tu dobu mi to nepřišlo důležité... Poprosili jsme kmaráda a streju, ale kamarád si kameru nevzal a strejda svůj počin záhy omylem přemazal!!! Mám ten den v hlavě, mám ho v srdci i na na papíře, ale to video mě mrzí. Čím jsem starší, tím si uvědomuji, jak je dokumentace důležítá!
    PS. Tak jsem měla slunečnice:-)....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slunečnice jsou nej, že:). Taky jsem ráda za video, i za fotky. I když ten pocit to nenahradí. Ale díky těm záznamům se dá krásně zavzpomínat:)...

      Vymazat
  5. Svatbu dělaj svatebčani, takže se mi to video líbilo možná víc než ty ostatní....super!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásná atmosféra a babička ke konci s brýlemi byla fakt správná...hodně štěstí a lásky do dalších let Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme. Jojo, babička je taková akční:). Dokonce dělá i kotrmelce. Se vlastně divim, že na svatbě je nedělala :)).

      Vymazat
  7. Naprosto parádní svatba. Bráchovo prvotina - ale jak pěkná!
    Žijte si doma všichni v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne video,krásna svadba a najkrajšia bola nevesta!!!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och:). To díky fotografovi Ondrovi, který mi ráno domlouval, že nesmím řvát kvůli tomu, že prší... Ale že se musím smát. Veselá nevěsta = prý veselá svatba. Tak jsem se podle toho řídila:).

      Vymazat
  9. Krásné video ! Nádherná nevěsta a babička na konci neměla chybu :))
    Petra

    OdpovědětVymazat
  10. Je to opravdu krásné. Dojemné. Svobodné. Zvlášť, když člověk ví, jak užasně v tom závazku pokračujete... Držte se.

    OdpovědětVymazat
  11. Martinko, odkud máte ty žluté balerínky? Jsou skvělé, přesně takové hledám! Děkuju, Mi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mi., asi zklamu :(. Ale ty žluté balerýnky jsou z Portgualska, z blešáku, za 2 Eura.

      Vymazat
  12. Nádherně zachycené okamžiky velkého dne! Už jsem se tu rozplývala nad fotkama, ale z pohyblivých obrázků to zase všechno vypadá úplně jinak, tak opravdověji:) Dýchá z něj láska a u přímnost, babička na konci je peckovní! A hudební podbarvení suprovní :D :-) My se pro video rozhodli na poslední chvíli, měli jsme opravdu štěstí, že měl pan kameraman ještě čas a hlavně chuť točit v takové zimě:D Dnes se k nám konečně dostalo a jsme za něj vážně rádi:)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné, krásné, krásné, a ty šaty.......mohu se zeptat odkud jsou?

    OdpovědětVymazat
  14. I když prvotina, tak krásná..od srdce...a zlepšuje se. Sleduju ho už od začátku a budu sledovat dál, kam až to dotáhne. Věřím, že má před sebou skvělou budoucnost!

    OdpovědětVymazat