pátek 21. listopadu 2014

JANSYROVY.cz

Kameraman Jan Syrový


Tak to je můj bráška.
Skoro každý víkend na svatbě.
Za objektivem.  Jako kameraman.
A pak dlouhé hodiny u počítače jako střihač.


Před pár lety si půjčil od kamaráda lepší zrcadlovku a poprvé natáčel svatbu.
Tu naši.
A pak to začalo.


 Ráda bych Vám ukázala náš svatební klip.
Jen ho momentálně nikde nemůžu dohledat, abych ho nahrála :(.
Už jen kvůli tomu, jak se bráška zlepšil, bych se chtěla vdávat znovu:).
 Ale samozřejmě s úplně stejným ženichem a vším ostatním!


Ukážu Vám pár mých oblíbených...

Veselý "mrkvičkový" klip tady.

Letošní, letní, koupací tady.


A tenhle je můj NEJ z loňské sezóny.
Roztančí Vás. A odčepení na konci zase dojme.

No a mnoho dalších (nejen svatebních) najdete tady. 

 

8 komentářů:

  1. Bratr je fešák :) a šikulka, mám ráda jeho videa, už jsem na ně na netu narazila . Ten váš NEJ je i mě hodně blízký,je super. Váš jsem chtěla shlédnout a byl bez zvuku,nevm kde se stala chyba...
    Hezký víkend,
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já ani nevím, že se někde dá náš klip ještě dohledat:). Pokusím se ho najít a znovu nahrát, i s hudbou. Taky přeji krásný víkend!

      Vymazat
  2. Ty se máš - mít takového bratra. Dívala jsem se na poslední jeho práci http://www.jansyrovy.cz/svatebni-video/andrea-a-roman-20-09-2014/.
    Má úžasný cit a postřeh. Všechny klipy má krásné.

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, musím říct, že obdivuju, jak Tvůj brácha důsledně používá stativ... :-) ty táhlý a klidný záběry a přeostřování se mi líbí. Natáčením jsem si přivydělávala v mládí :-), ale dneska nevím nevím, jak bych to oprášila. A táta, který se pravidelně "přitíral" :-) ke štábům, který v rodným městě natáčel film (svěrák, hřebejk) mě v titulcích "důležitě" uváděl jako hudební režii :-), chacha, to byly doby.
    Naši svatbu nám natočil kamarád a stříhal ji muž sám, jsem jednotlivými "reportážemi" totálně nadšená, bohužel nám chybí už sedm let ta hlavní a sice obřad :-). Prý nám na novém pc nejde už ten střihací program (už asi 5 let :-) )... tak třeba se dočkám ke zlaté svatbě :-) :-)... jste šikovná rodina, hezkej víkend! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Že nič nie je náhoda - tak to som sa práve presvedčila. Spoznala som náš autobus, nevestu a ostatných hostí. Inak video veľmi zaujímavé. Ani sa ti nečudujem , že sa ti páči. Zdraví Lenka.

    OdpovědětVymazat
  5. jsem já to matka šikovná.....takový povedený liščátka

    OdpovědětVymazat
  6. Ta v tom obilí :-) to je můj sen!

    OdpovědětVymazat