pátek 15. května 2015

...omnikin!

Občas je potřeba vypnout.
Já kromě běhání vypínám při tomhle.
Znáte Kin-ball? 

Hraje se s lehkým balonem o průměru 122cm. 
Hrají 3 týmy o 4 hráčích. 
Dál nemá cenu popisovat, musíte vidět. 
Dá se hrát v běžné tělocvičně i venku na louce. 
Nemusíte být sportovní talent, ale užije si i vrcholový sportovec

Musím říct, že nejsem duchem žádný kolektivní sportovec.
Ráda běhám sama, ve dvou. Bez sluchátek, jen poslouchat stromy a pole kolem.
Pak taky kolo. Ale to bejvávalo. Teď s děmi to nějak nevychází...
Nedávno se k nám do vsi dostalo tohle!
A úplně mě to dostalo.
Volejbal ani basket mi nikdy nešel.
Ale kin-ball mě strašně baví. Za hodinu se skvěle vylítáte, zapotíte.
Na každého se dostane. Je to sranda, ale zároveň i makačka.

Tak si tak teď každý týden lítám. Za velkým míčem.
Omnikin - "bojovný" pokřik při hře:)!

Navíc je super, že kin-ball mohou hrát i vozíčkáři.
Pro mě jako speciálního pedagoga další plusové body.
Více tu.

4 komentáře:

  1. Vůbec! neznám :)
    Ty jo, vypada to dodt komicky, ale rada bych zkusila :D

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za rozšíření obzorů! Vůbec jsem netušila, že něco takového existuje! :-o

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá super-nechtěla byste vést hodiny pro děti s handicapem??Profesně by to i pro Vás mohlo být fajn... a co teprve pro děti- jedno bych dodala- jsme z nedaleka... Zdravím a děkuji za krásné posty!

    OdpovědětVymazat