pondělí 28. března 2016

...Velikonočně


Těšila jsem se na výlety do Středohoří.
Ale zasáhla nás vlna bacilů.
Nejdřív obě děti najednou.
Pak jsem ulehla já.
Ani vajíčka se mi barvit nechtělo.
Ale včera mě to donutilo z postele vylézt.
Pár vajíček se Skřítky nabarvit.
Co nejjednodušeji. V cibuli.
A i ten vosk na řadu přišel.

Kuřátko i kraslice - malá Skřítková.

5 komentářů:

  1. Syruvko, at jste brzy zdravi. ja se taky tesila na chalupu a misto toho se davam do kupy po nemoci. Vajicka mas krasna.

    OdpovědětVymazat
  2. Maluje nádherně,kočička jedna,i skřítek,krásný den...dae

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, nenapadlo by mě, že vajíčka v obyčejné cibuli dozdobená prostou bílou a modrou budou ve výsledku tak půvabná! Bohužel voskem zdobit neumím, tedy aspoň na základce ve školní družině mi to nikdy nešlo, od té doby jsem to nezkoušela. Třeba si z vás příští rok zkusím vzít příklad...
    A opět áchám nad Skřítky a nad obrázky malé. Šikulkové to jsou. Přeji brzké do-uzdravení a ať na ty výlety co nejdřív dojde! :-)

    OdpovědětVymazat