pondělí 3. dubna 2017

...od tatínka


Hrazdička a domeček. 
Čekala jsem, že hrazdička bude hotová, až půjde Maru do školy.
A domeček, až budou holky na střední. Ale Martin překvapil!
Já čekám na přidělání světel několik let. Ale když jde o jeho holčičky:)...

Mráček  jsem šila pro Skřítky už před pár lety tady a tady.

14 komentářů:

  1. Super :) Marti, máš nějak přidělané zrcadlo? A nebo je jen opřené? Zvažuji, jak to s ním provést, není ho moc kam navrtat ... bojím se, aby ho naši loupežníci na malou nezvrhli. Na kurzu jsme měli se speciálním sklem, ale to se mi kupovat nechce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anetko, taky nemáme místo, kde by se dalo zrcadlo přidělat. Je opřené/podrazeně/ o knihovnu. Takže to taky musím pečlivě hlídat a schovávat:) - se speciálním sklem totiž taky nemáme a Skřítci jsou všetečkové.

      Vymazat
  2. Holčičkám to moc sluší a tatínek je opravdu šikovný. Domeček i hrazdička vypadají báječně. Tatínek vyráběl i nábytek, nebo ten je koupený?
    Koukám, mráček je stále v oblibě. Povedená hračka, která dokáže zaujmout. :O)
    Krásné jaro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nábyteček donesl už Ježíšek a je z Lidlu - před Vánocema, možná i jindy párkrát do roka ho tam mívají. A je opravdu povedený a krásný:).

      Vymazat
  3. Nejdříve, když jsem si přečetla nadpis a uviděla první fotku,povzdechla,že bych si vašeho tatínka půjčila k nám domů, ale pak jsem četla dál a pochopila,že jsme na tom stejně! Zdravíme ze severu Moravy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evičko, my také moc zdravíme!! Už dlouho se chystám Ti napsat a pořád není kdy:)!

      Vymazat
  4. Tatulda je poradny sikula, holcicky zase princezny. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, to je krása! Mráček už jsem jednou obdivovala. Napadlo mě v těhotenství něco podobného ušít. Nasávání inspirace na googlu a nalezen modrý mráček. Uchvácena! Teda já nevěděla že je tvůj. To zjištěno až později. Náhodná radost!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak koukám, že je to všade stejné :) ... taky jsem si domeček u drahého mého objednala, k Terinky druhým narozeninám, když byla ještě v bříšku... aby měl dostatek času ;)... zatím je jí rok a já jen občas nadhodím, aby se nezapomnělo... tak uvidíme. Těším se na něj zatím hlavně já, bylo to mé přání veliké, když jsem byla malá... ;) Krásné hrací okamžiky oběma princeznám skřítkovým ;) Š.

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, milá Marťo, já k Vám už dlouhou dlouhou nakujuji a píšu snad poprvé... Tímto děkuju za krásný blog! Skrze monitor na mě vždycky dýchne obrovské "milo". No a domeček? Nádhera! Snad nebude vadit, že se budeme inspirovat :-). Krásné dny přeji! Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Až jednou budu chtít pro své děti něco podobného, budu si to muset vytvořit sama, poněvadž kovářova kobyla bosa chodí... Ale třeba se muž pochlapí a překvapí ;)
    Krásné to máte! :)

    OdpovědětVymazat