pondělí 5. června 2017

...běhám a lítám


"...Když běžím, tak prostě jen běžím. Základním principem je pro mě běžet v prázdnu. 
Nebo když to řeknu obráceně, běhám možná právě proto, abych dosáhl prázdna. 
I do takového prázdna se občas samovolně vplíží momentální myšlenky. 
To je docela samozřejmé. V lidské duši prostě nemůže existovat opravdová prázdnota...
Myšlenky, které se mi při běhání líhnou v hlavě, se podobají mrakům na obloze. 
Mrakům nejrůznějších tvarů a velikostí. Přicházejí a pak táhnou dál. 
Obloha ale zůstává pořád stejná. Mraky jsou na ní pouhými hosty. 
Procházejí skrz ni a pak mizí. A zůstává jenom nebe. Obloha." 

H. Murakami/O čem mluvím, když mluvím o běhání


Denně si lítám. V kolotoči okolo dětí. V kolotoči štěstí.
A když toho všeho mám plnou hlavu, je nutnost si ji trochu vyčistit.
Tak běhám.

2 komentáře:

  1. Krásně lítáš. A Škorpil měl v sobotu seminář
    v Ltm.

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko máš můj hluboký obdiv, pro mě běh znamená kolaps po 100m od startu ☺

    OdpovědětVymazat